Persbericht – december 2016

Sonar Media & PR en de vakwebsite www.beautybizz.be organiseren in 2017 de wedstrijd ‘Schoonheidsspecialiste / Schoonheidssalon van het Jaar.be’ in Vlaanderen. Uiteraard kan dit vernieuwende concept voor onze sector niet alleen bestaan en werden intussen de nodige sponsors aangetrokken.   Deze Award-uitreiking heeft als doel het beroep schoonheidsspecialist in de spotlights te zetten en het imago van het beroep naar een hoger plan te tillen.

In België is er vanuit de markt al meerdere malen het verzoek gekomen een dergelijk evenement op poten te zetten. Ronny van Cutsem; eigenaar van Sonar Media & PR en met een flinke dosis ervaring in de professionele beautybranche, vindt de tijd rijp. “Het concept heeft zich in Nederland bewezen, daar is deze wedstrijd binnen zeven jaar uitgegroeid tot een volwaardig evenement waar de hele schoonheidsbranche aanwezig is. Je merkt dat het winnen van een Award in de b-to-b sector de professionaliteit van het vak symboliseert. Daarnaast zie je ook dat consumentenmagazines steeds meer schrijven over dit soort activiteiten, resultaten en entourage van de schoonheidsspecialist en zo een positieve awareness rondom dit beroep realiseren.”

Campagne

Om de wedstrijd goed onder de aandacht te brengen van de schoonheidsspecialisten en de leveranciers, worden de print Beautybuzz mailings ingezet (september 2016 maart/september 2017) en wordt de beurs Estetika (oktober 2016 en maart/oktober 2017) als visuele drager gekozen om het concept uit te leggen.  Intussen werd ook een planmatige site ontwikkeld waar alle nodige achtergrondinfo, wedstrijdreglement en voorwaarden te vinden zijn.

Ook binnen in dit vakblad vind je een flyer die je extra informatie geeft omtrent deelname. Lees deze rustig door en surf even naar Schoonheidsspecialiste van het Jaar of Schoonheidssalon van het Jaar of sspvhj.be.

Sonar Media & PR
www.sonarmedia.be
ronny@sonarmedia.be
0476 30 36 41

Comments are closed.