Vragenlijst inschrijving Schoonheidsspecialiste-salon van het Jaar – 2022

 

De vragenlijst bestaat uit volgende onderdelen:

Maak eerst altijd een kladversie in een Word file alvorens deze vragenlijst in te geven, deze kan je nadien handig van pas komen.

ONLINE VRAGENLIJST “SCHOONHEIDSSALON / SCHOONHEIDSSPECIALISTE”

1. Een inleidende motivatie van maximaal 500 woorden waarin duidelijk wordt hoe jouw salon en vakmanschap zich onderscheidt ten opzichte van je collega's in onze sector.
Korte motivatie (maximaal 500 woorden):

2. Daarnaast bestaat de inzending uit gedetailleerde antwoorden op onderstaande vragenlijst. Stuur deze vragenlijst niet terug, maar vul deze HIER online in op de site.

3. 4 bijlages waaronder fotomateriaal, kopie diploma’s, marketing en pr-materiaal.

ONLINE VRAGENLIJST “SCHOONHEIDSSALON / SCHOONHEIDSSPECIALISTE”

BELANGRIJK: Voor de jurering gelieve de volgorde strikt aan te houden!

Naam onderneming:

Juridische vorm:

BTW nr:

Persoonlijke naam kandidaat:

Adres:

Postcode:

Gemeente:

Tel onderneming:

Persoonlijk GSM-nr:

E-mail onderneming:

Website onderneming:

Actief op sociale media:


Vestigingsplaats onderneming en aantal inwoners:

Openingstijden

Lid van een beroepsvereniging:
janeen
Naam:
Naam eigenaar en indien van toepassing manager van de onderneming:

Aantal medewerkers en voltijdsequivalent. Beschrijf hierbij per medewerker zijn/haar taken en aantal uren per week in loondienst of op zelfstandige basis?
niet van toepassing voor categorie Schoonheidsspecialiste

Aantal

Korte omschrijving van het salon met aangeboden behandelingen en specialisaties

DE ONDERNEMER

•Schoonheidsspecialist(e)sinds

•Wat maakt jou en je salon zo uniek?

•Wat is je visie op het vak schoonheidsverzorging?

•Wat is je rol binnen je onderneming?

•Aantal gepresteerde uren in/aan je onderneming en in welke functie?

•Wat zijn voor je onderneming – eventueel persoonlijk de toekomstplannen?

MANAGEMENT

•Wat is het doel van je onderneming en de missie?

•Hoe wilt je dat doel bereiken, wat is jouw visie?

•Wat zijn jouw verwachtingen voor de komende jaren?

•Op welke manier ga je om met innovatie?

•Maak een organigram van de organisatie met functie en taakverdeling
n. v. t. voor categorie Schoonheidsspecialiste

•Werkt je met een reglement, handboek of protocol?
n. v. t. voor categorie Schoonheidsspecialiste

•Hoe vaak heb je werkoverleg, wat is het doel hiervan?
n. v. t. voor categorie Schoonheidsspecialiste

•Heb je een opleidingsplan en zo ja, hoe ziet dat eruit?

•Hoe vaak houd je functionerings- en/of beoordelingsgesprekken? En hoe pak je dat aan?
n. v. t. voor categorie Schoonheidsspecialiste

•Hoe blijf je je medewerkers motiveren?
n. v. t. voor categorie Schoonheidsspecialiste

BUSINESSPLAN

•Welke investeringen deed je de laatste twee jaar ?

•Hoeveel klanten heb je gemiddeld per week?

•Wat is de gemiddelde besteding per klant?

•Welke omzet had je vorig boekjaar?

•Geef d.m.v. percentages de verdeling in omzet aan tussen behandelingen en productverkoop

•Wat is de bezettingsgraad van jouw salon op jaarbasis?

DOELGROEP

•Op welk marktsegment richt je jouw salon?

•Wat onderscheidt jouw salon van andere salons in dezelfde omgeving?

•Geef een korte schets van jouw klantenprofiel?

•Wat is de gemiddelde besteding van jouw klant op jaarbasis?

•Wat voor soort behandelingen bied je aan?

COMMUNICATIE EN PROMOTIE

•Verklaring bij de keuze van de naam van het salon

•Geschiedenis en origine salon

•Geef een beschrijving en voorbeeld van de huisstijl

•Wat is het doel van je website? Hoe belangrijk is je website voor je onderneming? Hoeveel tijd investeer je in je website en hoe?

•Welke meerwaarde bied je vaste klanten?

•Wat doe je om nieuwe klanten aan te trekken, wat is jouw filosofie en geef een voorbeeld hoe dit eruit ziet

•Geef voorbeelden van je reclame strategie. Wat was de laatste promotionele actie? Wat heeft het gekost en wat heeft het opgeleverd?

•Geef bij benadering op hoe groot jouw marketingbudget is op jaarbasis?

•Hoe pakt je salon productverkoop aan? Geef voorbeelden.

•Op welke manier ben je maatschappelijk verantwoord aan het ondernemen? Werk je duurzaam en zo ja, hoe?

ETALAGE EN DECORATIE

•Inrichting van je salon: waarom heb je voor deze inrichting gekozen?

•Beschrijf kort het uitzicht van de gevel (met eventuele bestickering, gevelreclame, etalage)

•Hoeveel vierkante meter neemt de presentatie van de verkoopproducten in beslag? (Enkel cijfers invullen)

4 VERPLICHTE BIJLAGES in bijgevoegde omslag

1.FOTOMATERIAAL – foto’s (geen prints van printer) – 1 foto op 1 A4

•1 x voorzijde gevelpand
•1 x receptie, ontvangstruimte
•1 x salon interieur
•1 x verkoopbalie, winkelverkoop
•1 x foto team (staand) n.v.t. voor categorie Schoonheidsspecialiste
•1 x foto eigenaar (staand)

2.Stuur kopieën van DIPLOMA’S EN GERELATEERDE CERTIFICATEN mee als bijlage via de POST.

3.Stuur maximum 5 voorbeelden van MARKETING MATERIAAL mee ter illustratie via de POST.

4.Stuur maximum 5 voorbeelden VAN PR-MATERIAAL mee ter illustratie via de POST.

Voor 10 juni terug te sturen naar:

SONAR MEDIA & & PR
Schoonheidsspecialiste/Schoonheidssalon Van Het Jaar
Nieuwpoortsesteenweg 29
8400 Oostende

Ja, ik stuur gevraagde foto', diploma's, marketing en Pr-materiaal op in een omslag voor 10 juni!
verplicht aan te vinken, anders kan document niet worden door gezonden
Adres: Sonarmedia Pr - Nieuwpoortsesteenweg 29 – 8400 Oostende

P.S. Wees origineel: laat als je je dossier opstuurt, je creativiteit de vrije loop . Een extra kleurtje of leuke omslag zorgen gegarandeerd voor meer impact.

Comments are closed.